Kuşadası Belediyesi Güvercin Masaya bir yılda 122 bin başvuru yapıldı

Kuşadası Belediyesi bünyesinde, vatandaşların başvurularını, şikâyetlerini ve taleplerini alarak gerekli birimlerle koordinasyon kuran “Güvercin …

Kuşadası Belediyesi bünyesinde, vatandaşların başvurularını, şikâyetlerini ve taleplerini alarak gerekli birimlerle koordinasyon kuran “Güvercin Masa” 2020 yılında toplam 122 bin 573 başvuru aldı.

Kuşadası Belediyesi’nin iletişim merkezi olarak hizmet veren Güvercin Masa, pandemi gölgesinde geçen 2020 yılı boyunca bir yandan maske dağıtımı ve evlerinden çıkamayan vatandaşlara alışveriş desteği gibi faaliyetlerde bulunurken bir yandan da farklı iletişim kanalları aracılığıyla belediyeye iletilen talepleri alarak ilgili birim ve kurumlara aktardı.

Kuşadalı vatandaşların, ıslak imzalı dilekçe ile başvuruda bulunabildiği, 7/24 çağrı merkezinden kayıt oluşturabildiği, gezici ekipler, e-posta veya sosyal medya aracılığıyla taleplerini ilettiği birim olan Güvercin Masa, 2020 yılı boyunca 41 bin 101’i başvuru merkezi, 61 bin 757’si çağrı merkezi, 3618’i gezici ekipler ve 16 bin 97’si e-posta, whatsapp hattı ve sosyal medyadan olmak üzere toplam 122 bin 573 başvuru aldı. Vatandaşların taleplerini ilgili birimlere ve dış kurumlara ileterek gelen cevaplar ile ilgili olarak vatandaşlara geri dönüş sağlayan Güvercin Masa Koordinasyon Merkezi ise bir yıllık süre içerisinde 97 bin 512 adet başvurunun geri dönüşünü yaptı. Öte yandan 9 bin 3 başvuru ise belediye dışı kurumlara iletilerek verilen yanıtlarla ilgili olarak vatandaşlara bilgilendirme yapıldı.

Sorunlar kısa sürede çözülüyor

Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, Güvercin Masa’nın Kuşadalılar ile belediye arasındaki engelleri kaldırdığına dikkat çekerek “Yeniden yapılanmasını ve daha da güçlenmesini sağladığımız Güvercin Masa, hemşehrilerimizin farklı iletişim kanallarından ilettikleri sorunları ve talepleri tek bir merkezde toplayarak ilgili birim ve kurumlara aktarımını sağlıyor. Aldığı yanıtlar ile ilgili olarak ise başvuru sahiplerini arayarak bilgilendirme yapıyor. Böylece hemşehrilerimiz bürokratik işlemlerle ilgilenmek zorunda kalmıyor. Sorunlar ve talepleri daha kısa sürede çözüme kavuşuyor” dedi.

Yasal Uyarı: Anadolu Ajansı, DHA, İHA tarafından geçilen tüm Aydın haberleri, bu bölümde aydinhaber.com.tr editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans kanallarından geldiği şekliyle yer almaktadır. Aydın Yerel Haberleri alanında yer alan haberlerin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen ajanslardır.

Aydın haberleri cebine gelsin ister misin? Buraya tıklayarak telegram kanalımıza abone olabilir ve tüm Aydın haberlerinden haberdar olabilirsin.

Total
0
Shares
Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Öne Çıkan Haberler

adana escort adıyaman escort afyon escort ağrı escort aksaray escort alanya escort amasya escort ankara escort antalya escort ardahan escort artvin escort aydın escort balıkesir escort bartın escort batman escort bayburt escort bilecik escort bingöl escort bitlis escort bodrum escort bolu escort bursa escort çanakkale escort çankırı escort çorum escort denizli escort düzce escort edirne escort elazığ escort erzurum escort eskişehir escort gebze escort hatay escort ısparta escort istanbul escort izmir escort izmit escort kayseri escort kilis escort konya escort kütahya escort manisa escort marmaris escort mersin escort muğla escort osmaniye escort samsun escort sivas escort tekirdağ escort tokat escort trabzon escort uşak escort yalova escort pendik escort konak escort maltepe escort mersin escort

Patara Kiralik villa Antalya Kiralık Villa Gunluk Kiralik Villa Kalkan Kiralik Villa Kaş Kiralik Villa
soguk oda tamir soguk oda montaj soguk oda bakım soguk hava deposu buzhane tamir servisi
oto çekici acil oto çekici En yakin çekici En uygun Çekici Uzun Yol çekici
yol yardım oto kurtarma çekici kurtarıcı oto çekici
beyaz eşya servisi klima servisi buzdolabı tamircisi beyaz eşya tamircisi klima servisi